Meka i sommar

Med med bilen

Hoppas att ni mår bra, här hos mig leker livet 🙂
Jag tar en liten paus i mina speltexter, har egentligen lite bråttom just nu nämligen.

Nu när vädret är så bra ska jag satsa på att meka mer med bilen i sommar. Har köpt en massa reservdelar till Volvo, till exempel ny bromsskiva och tändspole. Ska nog passa på att få lite färg på kroppen medan jag mekar med bilen i solen också.

Läste förra året någon gång att vissa vill för förbjuda privatpersoner att meka med sina bilar. Jag förstår ju vart det kommer från, men jag känner mig så pass säker på de sakerna jag gör att jag kan göra det med gott samvete. Kanske kan något sorts test avgöra om ska få göra det privat eller inte? Vad tror ni?

Kommentera

