Semester i vår

Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt bra jul och precis som jag ser fram emot vad 2016 har att erbjuda. Jag är redan trött på snön (som kom så sent), och längtar därför mest till våren just nu. Har ni några planer för året hittills? Jag funderar på att boka in en solresa snart. Det finns många bra solresor, men jag kan inte riktigt bestämma mig för vart jag vill åka och för vilket pris. Grekland och Spanien är ju alltid säkra kort, men just nu lockar även Bulgarien, Turkiet och Kroatien. Mest för att jag aldrig har varit i något av de länderna. Har hört att Bulgarien ska vara riktigt härligt, och att det dessutom är billigt där. Det är ju alltid bra 🙂 Med allt krig, flykt och elände kanske det dock är bättre att satsa på något mer säkert kort i vår? Vi får se vad det blir tillslut!

Bulgarien har många fina stränder

Kommentera

