Var är sommaren?

Man kan ju undra om det verkligen är sommar, det bara regnar och är svinkallt ute. Men det är ju i alla fall en ursäkt för mig att sitta inne och spela på datorn. Nu har det blivit en hel del CS, men det är kul att spela och sitta med Skype och tjata med andra spelare. Tv-spelen har fått stå och samla damm ett tag, men det blir det nog snart ändring på då jag köpte några nya spel på nätet för några dagar sedan. När de kommer, överger jag CS och sätter mig vid Tv-spelet istället, för mig får det gärna regna några dagar till.

bild-01-regn-dl10383

Kommentera

