Hjälpa mor och far

I helgen har jag varit hemma med mor och far, hjälpt dem med att lägga ny marksten. Vädret har varit hyfsat så vi passade på. Skönt att vara ute med, även om jag oftast sitter inne och spelar en massa spel, så får väl man passa på att njuta av det sköna vädret! Försöker iaf på sommaren att vara ute mkt på dagen och så roa mig med att spela på kvällarna. Har dock vänner som kan sitta inne hela sommaren och missa den! Nog för att vi bor i Norr, men vi får en del fint väder här med och då ska man passa på att njuta, tycker iaf jag

Det blev iaf snyggt hos mor och far, med markstenen, de har en ganska stor trädgård och det passade in väldigt bra. Jag kan när jag vill, så att säga.
marksten

Kommentera

