Nytt golv på G

Det finns flera saker i mitt hem som vittnar om vilken ”spelnörd” jag faktiskt är. En av dessa saker är golvet vid skrivbordet. Jag har en korkmatta som blivit väldigt sliten. Det är både av skrivbordsstolen men även av mina fötter. Ett spel som jag gillar är Fifa. Jag spelar det ofta men tyvärr har jag svårt att hålla mina fötter stilla. Jag reagerar som jag gör i verkliga livet när jag ser på fotboll. Tycker jag att någon ska skjuta så visar jag det gärna med min egen fot. Detta har alltså resulterat i att korkmattan ser väldigt ledsen ut under stolen.

Först tänkte jag inte på det alls, men sedan blev det en fixidé. Ni vet då en liten detalj blir enorm och till slut är det bara det man ser. Jag beställde ett nytt golv idag så jag är riktigt nöjd. Det blev Byggmax som vanligt. Jag gillar dem för jag får mina byggvaror snabbt och det är enkelt att beställa från dem.

Jag tog ett parkettgolv med klick. Jag har aldrig lagt golv själv, men hur svårt kan det vara. Klickgolven ska tydligen vara det enklaste att ge sig på som nybörjare.
dboid

Kommentera

